sobota 1. března 2014

The vampire diaries

Upíří deníky, americký fantasy-hororový televizní seriál, natočený podle stejnojmenné knižní předlohy od L. J. Smithové. 
- Podle mě je to jeden z nejlepších seriálů co jsem kdy sledovala. Už ani nevím, jak jsem se o tom dozvěděla, ale hned mě to zaujalo a začala jsem TVD sledovat. Myslím, že mě to zaujalo hlavně kvůli postavě DAMONA, kterého hraje Ian Somerhalder, kterého bezmezně zbožňuju! ♥ Je pravda, že někdy je to v Mystic Falls příliš zamotané, například když se tam objevila Nina Dobrev dokonce 3x (Elena, Katherine, Amara). Neodpustila bych si, kdybych nezmínila, že již od začátku fandím DELENĚ. Také byly dobré scény Damona s Alaricem, na které nejde zapomenout. Někteří si můžou myslet, že tím příliš žiju, ale zas tak to není, jsem pouze nadšená z božího seriálu. A je obdivuhodné jak dokáže Ian (Damon) zahrát scény s Ninou (Elenou), když se ve skutečném životě rozešli.Musím uznat, že já bych tohle nedokázala ;D
- Takže TVD jenom doporučuji!! ♥ Srdcovka

TADY se můžete podívat na 5x14! 


Sweet Elis

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blogger Template by DanyČuks