pondělí 28. dubna 2014

April's news



.

Už je tady zase konec měsíce a musím uznat, že to byl docela náročný měsíc. Jak ve škole tak v osobním životě. Dokonce už jsem pár krát myslela, že určité situace nezvládnu, ale nakonec to všechno docela dobře dopadlo. Počasí opět nezklamalo a bylo opravdu aprílové -_- (* Duben nikdy nebyl můj oblíbený měsíc) 




Můj první úlovek tenhle měsíc byla tahle úžasná lampa. Jelikož moje sestra my vzala mou, mamka mi slíbila, že mi koupí novou a tak se i stalo (trvalo to asi 2 měsíce než si vzpomněla, že něco takové vůbec řekla), ale jakmile jsme vstoupily do oddělení lamp a já ji viděla bylo jasné, že musí být moje ♥ - (ovšem abych z toho neměla takovou radost vynutila si sestra tutéž lampu jen v černé barvě - moc dobře ví, že nesnáším mít stejné věci jako ostatní :D )



V dubnu má narozeniny také můj úžasný nevlastní bratr, samozřejmě se konala rodinný oslava z které nebylo úniku, takže korektně řečeno, zabitá celá neděle. Ale bráška měl teda nádherný dort a dovolím si říct, že tak dobře jak vypadá, tak výborně i chutnal (maminčina práce).  Bráškovi jsem k narozeninám koupila tričko, kterému jsem prostě nemohla odolat - jistě je na fotce trochu skrčené, za což se omlouvám. (Narozeniny měla také již už 11 letá sestra, ale ta se rozhodla pro oslavu s kamarádkami, takže už se opravdu těším na bandu malých holek poletujících po domě -_- :D ) 



Tim!♥ Připraven na oslavu :3 .. Už jsme jednoho jorkšírka měli, ale bohužel ho přejelo auto, takže od té doby co máme Tima na něj dáváme opravdu pozor. Je pro mě vším, ale to asi všichni kdo mají psi dobře znají.. Můžete na ně nadávat kolik chcete, ale stejně víte, jak moc je milujete :) Nejde je nemilovat. 




Tattoo* - už je zcela zahojené a zítra jdu na předělání malých nedokonalostí a poté už to bude tip top ;) Ale stejně si myslím, že vypadá dobře ;) Co myslíte??




Kočka (sestrou pojmenovaná "číča") včera porodila 3 koťata. Sama je taková podivná - malá, šíleně chlupatá, vypadá dost luxusně :D ale to jak je otravná -_- :D .. doufám, že koťata budou krásné po ní :) .. otravné snad ne :D .. Obávám se, že nám to přinese domů menší drama, poněvadž matka doma další zvěř chovat nebude :D alespon taková jsou její slova (zatím máme psa, kočku, kocoura - jejího syna a křečka) myslím, že další 3 kočky by už mamka psychicky nezvládla - víte jak to myslím :P :)

Co vy? Jaké máte doma zvířata? Užili jste si tenhle měsíc?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blogger Template by DanyČuks