středa 11. června 2014

Wishlist 1.




1. Kryt na mobil - head case - ombre - Nový kryt na mobil by se mi opravdu hodil, vzhledem k tomu, že ten starý jev dezolátním stavu. A tenhle se mi opravdu zalíbil a řekla bych, že je to jeden z těch, které mě hned neomrzí.

2. Sluchátka Scullcandy - *Lime* - protože jsou prostě boží! A ta barva! o.O ♥ 

3. Černá sukně  - ano, černých sukní mám víc než dost, ale pokaždé, když si nějakou koupím, je na ní nějaký detail, kterému neodolám, ale k ničemu se nehodí! Myslím, že tahle je perfektní :)

4. Náhrdelník - bohužel už ani nevím, kde jsem tenhle náhrdelník viděla ale je úžasný. Kdybyste věděli kde ho sehnat nebo nějaký podobný, dejte vědět ;) 

5. Mikina Lion a Cocaine .. - úžasné, dokonalé, geniální! :) Mikiny přes hlavu moc nemusím, vlastně mikiny vůbec nemusím, mám v oblibě spíše různé svetříky, ale kvůli těmhle dvěma kráskám si klidně začnu zvykat! :) 

6. Botky na průsvitném podpatku a šaty na jedno rameno - tak tyhle šaty už mám vyhlédnuté delší dobu, bohužel jsem na ně nikde zatím nenarazila a když ano, prostě nějakým způsobem nevyhovovaly mým potřebám :D .. Botky jsou prostě "fajné" a výška podpatku je pro moje nohy naprosto vyhovující :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blogger Template by DanyČuks