pondělí 17. listopadu 2014

Cosmetic news #1

Ahojky lidi, vítám vás u dnešního článku a dnes bych vám chtěla představit nějaké mé nové kosmetické pomocníky. Vždy napíšu co produkt slibuje a zda si myslím, že to také plní. Nakonec ho ohodnotím počtem bodů, kdy maximum bude 10. Tak se do toho rovnou pustíme :) 


                                        
                                               
Jako první tady máme *Make-up od Miss sporty*, který jsem si pořídila proto, protože jsem chtěla vyzkoušet nějaký nový, levný make-up, který seženete ve všech našich drogeriích. Make-up slibuje matný vzhled a kontrolu lesklých míst na pleti po dobu 12h (objem 30ml). Za sebe můžu říct, že jsem vcelku se svým odstíne 01 light spokojená, i když teda ta výdrž zas tak dlouhá, jak výrobce slibuje nebude. 
Takže za mě je to takový průměr, poslouží dobře, ale žádný zázrak to není. Tento produkt můžu ohodnotit 6 body z 10


*Garnier zklidňující odličovač 2v1* díky svému dvoufázovému složení má odličovat i voděodolný make-up.Je bez parfemace, alkoholu a barviv. Vhodný pro citlivou pleť. Jelikož používám voděodolné řasenky, tak dvoufázový odličovač je pro mě nutností! A tenhle je rozhodně super. Všechno dokonale odlíčí a nedráždí v očích. Je ho 200ml a kupovala jsem ho za 100 Kč asi 2 měsíce zpátky, možná i dýl, takže si dovolím říct, že celkem dlouho vydrží a za tu cenu je to nutnost. Takže odličovač podle mě splňuje vše, co slibuje a tím pádem je mé hodnocení 10 bodů z 10


*Výživné tělové mléko Nivea* na suchou až velmi suchou pokožku. 
Co slibuje: Bohaté složení s technologií Hydra IQ intenzivně vyživuje a znatelně redukuje hrubost suché pokožky. Díky mandlovému oleji bude pokožka jemnější a vláčnější. (400ml)
Musím se přiznat, že tenhle produkt jsem dostala a asi bych si ho sama ani nekoupila, protože už používám jiné tělové mléka, ale Nivea nezklamala a opět je tenhle produkt geniální. Nemám žádné výhrady a tak můžu s radostí dát 10/10b.  (10 bodů z 10)


*Miss sporty 24h pump up booster waterproof mascara* Slibuje 24 hodinovou výdrž a voděodolnost. Nemůžu říct, jestli opravdu vydrží 24 hodin ale do večera určitě a voděodolnost je také v pořádku. Když venku prší určitě se vám nerozmaže, ale neočekávala bych zázraky, jako třeba, že se s ní budete potápět a pořád budete mít řasy jako hned po namalování, to určitě ne. Je trochu mokřejší a někdy mi i slepuje řasy. Takže můj celkový názor je, že řasenka je dobrá, ale opět jsou i lepší. 7/10b.  


*Dermacol extreme lash waterproof mascara* - Tak tuhle řasenku jsem měla doma hodně dlouho, dostala jsem jí jako dárek, ale nějak se mi nezamlouvalo už to balení a tak zůstala neotevřená až do nedávna. Vůbec nevím, jestli se ještě vyrábí, protože v drogerii jsem ji neviděla, ale i tak vám napíšu svůj názor na ni. Ze začátku byla trochu mokřejší, ale řasy teda vůbec neslepovala, což bylo super. Bylo jí jen 9ml, takže mi dlouho nevydržela :/ Ale i tak jí můžu udělit 8/10b. 


*Avon advance techniques sérům na suché konečky vlasů, pro všechny typy vlasů* - Musím říct, že konečky jsou po něm opravdu krásné a když si sérum dáte po celé délce vlasů, jsou hezky hebké. Je ho asi 30ml. Ovšem měla jsem podobné sérum od Garnier a to mě zaujalo mnohem více. Takže tomuhle dávám 7/10b.  PS: Mám v plánu udělat článek, ve kterém vám porovnám tenhle produkt na suché konečky a ten od Garnier, tak mi dejte vědět, jestli máte o takový článek zájem.  

Doufám, že se vám dnešní článek líbil a dejte mi do komentářů vědět, jestli mátě zájem o článek, kde porovnám produkty na suché konečky vlasů. 

Přeji vám hezký zbytek dne :) 

Sweet Elis 









Žádné komentáře:

Okomentovat

Blogger Template by DanyČuks