pátek 2. ledna 2015

Fashion haul #4





Vítám vás u dnešního článku a hned úvodem bych vám ráda popřála krásný rok 2015 :) Doufám, že jste si užili Vánoční svátky a Silvestra jak se patří a následující rok pro vás bude tím nejlepším :)

A už se vrhněme na dnešní článek jímž bude *Fashion haul*, ve kterém uvidíte kousky, co jsem dostala k narozeninám, Vánocům nebo co jsem si koupila jen tak pro radost a protože jsem to prostě musela mít :)




První dvojice je nádherný svetřík v královsky modré barvě, který jsem dostala k Vánocům s mašličkou na zádech. Další je královsky modrá košile se zlatým zipem krásnou výšivkou na ramenou. 


V této trojici můžete vidět opět další svetr v královsky modré barvě se zlatými aplikacemi, koženkové legíny s úžasně teplým kožíškem uvnitř a šedou čepici s bambulí a kamínky. :) 


A tady je taková směsice všeho možného včetně dárků od přítele, jimiž jsou úžasné hodinky, kabelka, řetízek s perlou a náušnice. Musím uznat, že jsem sama byla překvapená přítelovým vkusem, co se týče hodinek, nikdy bych nečekala, že se tak trefí do toho mého, za což jsem vděčná snad všem Svatým, protože mně se trefit do vkusu je opravdu umění! :D :) 

Dále jsem dostala korálkový náramek, který je nádherný! Rukavice, šátek se zajímavou aplikací, perlové náramky a  stříbrnou šálu s  vínovou/burgundy čepicí. :) 


Nakonec malá ukázka "mých Vánoc" :) 

Doufám, že se vám článek líbí, určitě napište v komentáři co jste k Vánocům dostali vy, jak jste si užili Silvestr a přeji vám krásný zbytek dne :) 


2 komentáře:

Blogger Template by DanyČuks