pátek 23. ledna 2015

♥ Objednávka na → myeos.cz ♥

Vítám vás u dnešního článku, ve kterém vám představím to, co už určitě všichni znáte a tím jsou balzámy na rty od značky EOS a s tím také stránku, ze které jsem je objednávala. 
Tak se do toho  
↓↓↓  rovnou pustíme.  ↓↓↓




 V úterý jsem si z eshopu myeos.cz objednala moje první EOSy. Myslím si, že není nutné vysvětlovat co to vlastně EOS je, ale jen tak pro obraz v rychlosti shrnu něco o této značce. 

EOS = Evolution of smooth
Jedná se o 100% přírodní a 95% organické balzámy na rty se skvělým designem a vůní. 
Oficiální stránka → EOS


Celý obchod proběhl velice rychle, v úterý jsem balzámky objednala, ve čtvrtek je eshop předal přepravci, jímž byla Česká pošta a dnes jsem je měla doma! :) Přišli zabalené ve fólii, jak je to u eshopu zvykem a jsou naprosto úžasné! Ty barvy jsou nádherné a voní opravdu krásně! :) 


Pro sebe jsem objednala tyto dva, třetí EOS si semnou objednala kamarádka. Já jsem si vybrala příchuť Pomegranate raspberry (ten červený) a  Sweet mint. Pomegranate raspberry má opravdu nádhernou ovocnou vůni, ale musím říct, že moje srdce prozatím více tíhne ke Sweet mint. Tyhle malé zázraky jsou zkrátka úžasné! :) ♥ 


Uvažuji také o Honeysuckle honeydew nebo o Blueberry acai, který si objednala kamarádka. Také bych chtěla vyzkoušet pěnu na holení od EOSu a krém na ruce, tyto produkty můžete samozřejmě na stránce myeos.cz najít také.

Máte doma tenhle zázrak? Pokud ano, kterou z příchutí?? Vyhovuje vám nebo ho naopak odsuzujete? Podělte se o svůj názor :)   

Přeji vám všem krásný víkend a hezký zbytek večera ♥ 

Sweet Elis 





1 komentář:

  1. Balzámky eos jsou výborné! Miluju je.. :)
    http://gatetoneverland.blogspot.cz/ => budu ráda, když se staneš mojí čtenářkou. Tvůj blog sleduji ;)

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks