úterý 3. března 2015

Fashion haul #5


Ahojky krásky, vítám vás u dnešního článku, kterým není nic jiného než Fashion haul. Po nafocení fotek jsem zjistila, že jsem si toho za minulý měsíc zase tolik nekoupila i když pro každého trochu a moc znamená něco jiného, že ano. Nuž posuďte sami :)



Skater sukni, která by mi seděla a vyhovovala mi jsem hledala už nějakou dobu a minulý měsíc jsem na ni konečně narazila ve Zlínském OC Malenovice v New yorkru, dokonce ve slevě za 250Kč, nekupte to! :) 

Šedé kalhoty/legíny s gumou na bocích, ach, to byla láska na první pohled. 
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓




Tyhle silonky jsem dostala od babičky a už se těším, až si je dám, bohužel mě zatím nenapadlo nic s čím bych je mohla dokonale zkombinovat. Napadá vás něco? Pokud ano, určitě mi váš názor může pomoci :) 


Tyhle krásné šatky jsem koupila v OC Laugaricio v Trenčíně (Tally Weijl) a proč jsem si je vůbec koupila? Cena 10€ a to jak vypadají byl dostatečný důvod mít je v šatníku! :) V Tally Weijl jsem si také koupila zimní kabát (tentokrát v Brně), který jsem bohužel neměla možnost vyfotit. 


Poslední kousek, který ke mně tenhle měsíc putoval je opět od babičky a je to obyčejné tílko v námořnicky modré barvě, kterou jsem si tuhle zimu opravdu oblíbila. 

Doufám, že se vám dnešní článek líbí a pokud vás napadá jak kombinovat již zmíněné silonky určitě mi pište rady do komentářů :) 


Přeji krásný zbytek dne 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Blogger Template by DanyČuks