pondělí 6. dubna 2015

Jak trávím Velikonoční prázdniny :)

Krásné Velikonoce všem! 
Tímto vás vítám u dnešního článku, spíše informačním o tom, co jsem dělala o Velikonočních prázdninách a před nimi. :) 

Untitled

↓↓↓↓↓↓↓↓


Ve středu jsem se spolu se spolužačkou zúčastnila okresního kola SOČ (středoškolská odborná činnost), kde jsme s naší prací v naší kategorii skončili 2. Byla to pro nás zajímavá zkušenost a samozřejmě před obhajobou nesmělo chybět povzbuzení, u mě v podobě spooousty cukru z coca-coly a u kamarádky kafííčkem! :) A abych se přiznala nejsem vůbec dobrý řečník a byla mi nadělena asi dvojitá dávka stydlivosti, takže jsem měla co dělat aby vůbec vše co říkám dávalo smysl! :D


Asi po 5 hodinách strávených na  SOČ jsem se vydala domů, samozřejmě při mé smůle jsem o minutu nestihla další autobus do vesnice, kde bydlím a kde mě už čekali prarodiče, kteří pro mě a brášku přijeli, abychom k nim jeli na prázdniny. Takže se děda s mamkou museli ještě projet a a přijet pro mě! Unavená a hlavně hladová :D jsem se narychlo sbalila a jeli jsme směr Slovensko! 


Naštěstí se nade mnou babička slitovala a zastavili jsme se cestou na kebab. Ovšem paní, které jsem výslovně říkala, aby vynechala cibuli mi ji tam prostě dát musela - naštěstí jsem si toho všimla až jsem měla skoro dojedeno! :D Když jsme přijeli k babičce vybalila jsem se, lehla do postele a byla jsem mrtvá. Takovéhle "náročné dny" miluju a zároveň nenávidím! :) 


Ve čtvrtek a pátek jsem si připravovala věci do školy a samozřejmě nesměly chybět nákupy! Z věcí co jsem si koupila jsem opravdu nadšená a vy je uvidíte v blížícím se Fashion haulu. Dalších pár kousků jsem si koupila v neděli, kdy jsme s mamkou jeli původně pouze pro šunku na chlebíčky. Znáte to, jedete pro určitou věc a odejde s něčím úplně jiným! :D

(Takhle to vypadá, když pro vás připravuji články) 

A co vy, jak trávíte Velikonoční svátky? 


2 komentáře:

  1. Gratulujem k tej sočke! :) Ja som tak nejako oddychovala, chodila po obchodoch, odháňala šibačov :D a pripravovala sa do školy... :) Zbožňujem kebab. Keď tam dajú tú cibuľu aj keď ju tam nechcem, to je radosť -_- :D
    Krásny začiatok týždňa!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) I já kebab miluju, ale ta cibule - přijde mi, že některým pracovníkům rychlého občerstvení prostě nedochází, že když řeknete, že něco nechcete, tak to tam nemají dávat! :D

      Vymazat

Blogger Template by DanyČuks