čtvrtek 23. dubna 2015

OUTFIT│Navy blue everywhere!

Vítám vás u dnešního článku, který jsem měla v plánu vydat už včera, ale musím se přiznat, že hned jak jsem dorazila k mamce do práce, sedla jsem do auta a usnula. Po příjezdu domů jsem pokračovala v posteli. Asi na mě dolehla nějaká jarní únava. :D Dnes to tedy bude opět outfit, ale s návalem námořnické modré, kterou zbožňuji!





Tento outfit jsem na sobě měla včera ve škole. Základem jsou super šaty v námořnicky modré barvě spolu se svetříkem se zlatými aplikacemi. Přiznám se, že jsem včera měla k tomuto outfitu také tenké černé legíny (jsem strašný zmrzlík a v silonkách bych asi zahynula ☺). Na nohy jsem obula béžové balerínky a s doplňky jsem si nedělala moc velkou hlavu, myslím, že svetřík je sám o sobě dost zdobený a tak jsem nasadila už jenom moje nové brýle, které jsem si mimochodem hned zamilovala. 
Nebojte se, nezmrzla jsem, měla jsem ještě trench coat! :D 






trenchcoat
(šaty - F&F, svetřík - dárek, boty a brýle - Vietnamci, Trench coat - Gate) 




Doufám, že se vám můj včerejší outfit líbí. Budu ráda za každý váš názor, či připomínku v komentářích. :) 

Přeji krásný den! 







6 komentářů:

  1. Veľmi pekný outfit! Túto farbu zbožňujem :)
    Mimochodom, máš veľmi pekný blog - dávam ti odber ;)

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne ;)

    www.michaelaslifestyle.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Ja by som si toto asi neobliekla, nie je to môj štýl, ale farba vypadá v pohode! :-) Možno keby som to videla oblečené na tebe by sa mi to aj viac zapáčilo <3 Určite v tom musíš vypadať skvelo!
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. samozřejmě to nemusí být styl každého :) Děkuji :)

      Vymazat

Blogger Template by DanyČuks