pondělí 20. dubna 2015

Sunday's celebration*


Ahojky u dnešního celkem pohodově laděného článku ☺. Doufám, že jste si užili krásný víkend a pořádně si do nového týdne odpočinuli. Já už si upřímně ani nepamatuji, co jsem dělala v sobotu, ale Nedělní dopoledne jsem strávila přípravami na odpolední oslavu narozenin mých sourozenců a poté samotnou oslavou. 

Jak jsem již zmiňovala nedělní dopoledne jsem strávila přípravami na oslavu. Nejdříve mi mamka udělala nehty. Děláme si gelové sami doma a dovoluji si říct, že úspěšně. :D A následně jsme po zbytek dopoledne dělali chlebíčky a jednohubky. Kolem 13:00 dorazila babička s dědou a strýcem a naše malá rodinná oslava mola začít.

 

Hned při příchodu babička začala vybalovat tašky s jídlem, které nám přinesla, jako bychom doma nic nejedli. Pevně doufám, že tohle dělají i ostatní babičky :D Následovalo předávání darů našim oslavencům. Bráškovi bylo 7 let a sestře 12.  A jak už to bývá pak si děti hrály, dospělí tlachali a popíjeli. Samozřejmě nechyběli dorty, které se mamce opět náramně povedly a také skvěle chutnaly! 
Malá vizuální ochutnávka pro vás ↓↓

 (doufám, že jste poznali Barta Simpsona) 


No a po vydařené oslavě nám nezbylo nic, než se rozloučit s hosty a uklidit ten nepořádek! :) 

Preferujete malé oslavy v kruhu rodiny nebo pořádáte velké house party se spoustou přátel? :D :) 


4 komentáře:

  1. Áno, robia to všetky babičky :D Torty sú nádherné :) S rodinou mám rada také tie malé oslavy, ale s kamarátkami mám radšej také väčšie :D
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem upřímně ráda, že není jediná, která tohle dělá :D

      Vymazat
  2. Mňam, tolik jídla. A ty dorty, paráda. Žádnou velkou house párty nepořádám, ale kdyby mě na někdo na nějakou, tak bych klidně šla. :-D
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Ty dorty jsou překrásné, hned bych si dala :3 :D.

    http://esveronica94.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks