čtvrtek 2. dubna 2015

We♥it inspiration

Ahojky slečny, omlouvám se za dočasnou, absolutní neaktivitu, ale bohužel v mém životě nastalo několik nepříjemných změn, se kterými bylo potřeba se vypořádat. 

Téměř denně navštěvuji stránku we♥it, kde jsou všemožné obrázky, které jsou mnohdy  i inspirační. A tak jsem se rozhodla vám v dnešním článku představit některé z mých oblíbených.


↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓



Přímo snový statement necklace co říkáte? 
 fashion lady | via Facebook

KiiwyYo

👌

Jednou jsem si zkoušela v obchodě klobouk, ale nakonec jsem si ho nekoupila, potom už se mi nepodařilo ho sehnat a ani jiný, co by se mi tak líbil. :( Přijde mi, že je jich u nás celkem nedostatek, a když už na nějaký narazím, tak mi nesedí, nebo se mi nelíbí, nebo mi přijde na klobouk příliš drahý. :( 

@MollyLollyPeru

Gloriously | via Tumblr

Untitled | via Tumblr

. | via Tumblr

Kiss Your Dog Daily

LA

∞ Brєαthє Fαshìon ∞ | via Facebook

🎀

Nakonec alespoň trochu jara tady, když venku to vypadá chvílemi jako v zimě. Poslední dobou jsem si tulipány opravdu oblíbila. :) .. Užijte si Velikonoce krásky a "vidíme se" u dalšího článku ;) 

Untitled


Žádné komentáře:

Okomentovat

Blogger Template by DanyČuks