středa 20. května 2015

OUTFIT│Floral dress ♥

Vítám vás, krásky, u dnešního opět outfitového článku, ve kterém budou opět a zase jednou šaty. Omlouvám se, pokud vás už mé šaty nudí, ale když je hezké počasí, jsem toho názoru, že je třeba ho využít. Ať už chozením na procházky, sportováním nebo oblékáním šatů! ☺





Tyto podle mě krásné šaty jsem si pořídila teprve před pár dny a tak jsem v nich hned v pondělí vyrazila do školy. Bylo krásné počasí, na květinové šaty jako dělané. Obula jsem k nim jednoduché černé baleríny, jako ozdobu do vlasů jsem zvolila sponku s květinkou a kabelku jsem také zvolila jednoduchou černou. Ráno jsem přes šaty přehodila jenom můj oblíbený černý svetřík. Musím říct, že mně osobně se outfit moc líbil a dokonce jsem dostala i pár pochval, za co jsem moc ráda, protože to přece potěší každou ženu. ☺ 






Co říkáte na takovýto outfit? Máte rádi květinové vzory? ☺ 

13 komentářů:

  1. Krásné šatičky, sluší ti to :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/co-dela-hevi-hevikem.html

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tyhle šaty jsou opravdu krásné a moc ti sluší :-) Já květinové vzory mám moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvěle ti padnou a outfit se mi moc líbí:-) Jinak joo, květinové vzory !! :-3 :-D
    TeriMiss

    OdpovědětVymazat
  4. Šaty nikdy nemůžou nudit! Jinak květinové vzory mám ráda a na šatech obzvlášť :)
    Lumiere of Fashion

    OdpovědětVymazat
  5. Šaty nás nikdy nebudú nudiť! Sú naozaj krásne, pristane ti to ;)
    Michelle

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadají moc hezky na postavě:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jou moc pěkné :)
    dreammorebabe.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tie šaty sú vážne nádherné, veľmi sa mi páčia ♥

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks