sobota 16. května 2015

Wreck this journal WITH ME!


 Ahojky krásky, jak si užíváte víkend? Já doufám, že celé odpoledne vydrží krásné počasí jako je teď a doma si užijeme rodinné grilování. Byla bych ráda, protože bych tak mé povinnosti do školy mohla zase o chvíli odložit. ☺ No ale zpět k dnešnímu článku, který bude o mém "ničení" Wreck This Journal. 



Přiznám se, celkem dlouho mi trvalo než jsem si na to našla čas a než mě to začalo i bavit, ale poslední dny už jsem ho nosila všude s sebou a plnila první úkoly, které vám dnes ukážu.














Tak co říkáte na můj výkon? Líbí se vám takovýto článek a chtěli byste další část?? 

7 komentářů:

  1. Jééé, to je super nápad! :) Kdepak jsi ho sehnala? :o
    Lumiere of Fashion

    OdpovědětVymazat
  2. Super nápad!! :) Mňa by určite zaujímala aj ďalšia časť :D
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
  3. Nemůžu jen souhlasit, že je to skvělý nápad :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/in-mood.html

    OdpovědětVymazat
  4. Povedlo se ti to, doufám, že bude další článek :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
  5. super! aj ja dúfam, že bude ďalší článok! :)
    letná giveaway
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  6. Super článok a jasné, že chceme ďalšiu časť! :D
    Michelle

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks