pátek 5. června 2015

OUTFIT│Something for hot days

Ahojky krásky, vítám vás u dnešního článku, kterým je po dlouhé době článek outfitový. Tenhle týden nám počasí přeje, sluníčko krásně svítí a můžeme si užívat léta jak se patří, i když upřímně se přiznám, že už momentálních 26-28°C jsou pro mě už tropy a přímému sluníčku se proto mírně vyhýbám. Ale teď už k mému včerejšímu školnímu outfitu. 

Včera jsem do školy vyrazila v těchto šifonových šatičkách. Musím vám říct, že včerejšek byl prvním dnem po dlouhé době, kdy jsem si mohla konečně odpočinout od učení na malou maturitu, kterou jsem ve středu úspěšně zvládla, ale i tak se mi nějak nepodařilo dostat z módu "nic kromě učení neexistuje".
A s čím jsem šatičky zkombinovala? Volba kabelky byla jasná, ta největší kterou mám! Takže jsem vzala obrovskou černou kabelku z Orsay, kterou už jste viděli několikrát a jednoduché černé balerínky. Jako doplňky jsem zvolila jednoduché naušničky Swarovski a k tomu náhrdelník s jednoduchým srdíčkem, opět od Swarovski. 
Když jsem po škole dorazila k mamce do práce, myslela jsem že zahynu, takové vedro mi opravdu nedělá dobře a tak jsme se rozhodli si cestou zajít na zmrzlinu, jelikož se nám ale nechtělo motat po městě nakonec jsme se zastavili ve vedlejší vesnici. Myslela jsem si, že každá zmrzlina musí být dobrá, ale po včerejším zážitku jsem se poučila, že melounová zmrzlina meloun ani neviděla a že místo oříškové vám klidně můžou dát zmrzlinu s příchutí latté, která chutná jako čokoláda a karamel. ☺ 




Líbí se vám tento outfit? Jak si užíváte slunečného týdne? 

8 komentářů:

  1. nejpohodlnější outfit na léto :)
    no já si víkend užívám parádně :) Tento týden ještě nejdu do práce tak jsem ráda :) zachvilinku akorát jedu na kole do posilky :)

    Blond LADY

    OdpovědětVymazat
  2. Šatičky jsou moc pěkné a sluší ti. Melounovou zmrzlinu jsem teda ještě neměla, nejraději mám pistáciovou. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Jedndocuhé ale moc pěkné :) sluší ti to :)
    Lovies 47
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. Mám veľmi rada takéto jednoduché šaty, aj keď často bojujem s tým, že mi stále padajú, keďže sú bez ramienok :) no veľmi ti pristanú, si sympatická :) minigiveaway s YR

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne šatičky,túto farbu mám rada ♥.
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné šatičky :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/stin-v-akci-lily-lolo.html

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks