pondělí 13. července 2015

How to wear│Shorts♥

Čauko kočky, jak se máte? 
Doufám, že si užíváte prázdnin nebo alespoň víkendu. My jsme s rodinkou včera navštívili termální koupaliště a tak jsme si víkend skvěle užili. Jako vždy jsem tam obdivovala outfity některých slečen, zvláště těch, které měly nějaké kraťásky. Bohužel, já nemám dokonalou postavu a tak si je nemohu dovolit moc nosit, ale měla jsem v hlavě několik nápadů na outfity a tak bych vám je tu dnes ráda ukázala. 

shorts


summer2

Tento outfit se mně osobně hodně líbí, je jednoduchý, ale přesto vypadá skvěle. Hodí se na festivaly nebo posezení s přáteli. Hlavním kouskem jsou samozřejmě kraťásky do pasu, které doplňujeme jednoduchým upnutým topem. Obujeme černé conversky, přidáme střapcovou kabelku (přesně takovouhle jsem před pár dny viděla v New Yorkeru za 20€ a byla vážně super, kdybych ji měla k čemu nosit už by byla moje) a když nám bude večer zima přehodíme přes sebe košili, kterou ve dne můžeme nosit ovázanou kole pasu. Make-up stačí velmi jednoduchý, namalujeme černé linky, rudé rty a je to! 

Summer

Druhý outfit je spíše elegantní a vhodný např. na kafe s kamarádkou nebo i nějakou menší oslavu. Pestré kraťásky už samy o sobě outfit krásně zvýrazňují a tak volíme spíše tlumenější barvy. Já jsem je doplnila bílým crop topem, bílou kabelkou a nádhernými bílými sandálky. Poté nám chybí už jen nějaké drobné doplňky, můžeme si dát prstýnky, jemný řetízek a samozřejmě nesmíme zapomenout na sluneční brýle. Já bych ještě namalovala rty sytou růžovou. 

summer3

Poslední outfit je zase jeden z těch pohodlnějších, vhodný do města, na festival apod. Jednoduché upnuté kraťásky jsem doplnila nádherným oranžovým a vzdušným topem. Zvolila jsem "batůžkovou" hnědou kabelku a hnědé sandálky. Můžeme si také vzít květinovou čelenku. Nehty na nohou nalakujeme bílou barvou. Na rty nám bude stačit balzám. Sluneční brýle jsou samozřejmostí. 

Co říkáte na tyto outfity? Líbí se vám? Nosíte takovéto kraťásky? 

8 komentářů:

  1. Všechny outfity jsou dokonalé ♥ Brala bych je všechny. Opravdu. :) Ale nejvíc se mi líbí asi ten prostřední (snad jen kvůli tomu topu a barevnosti kraťasů) i když vím, že by mi to zřejmě neslušelo :D :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. veľmi pekné kombinácie, najviac sa mi páči ten druhý outfit :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Zamilovala jsem se do druhého outfitu! <3 Třetí je ale taky krásný!


    NARA // czech fashion blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    Zvu Tě k nám na blog k naší historicky první giveaway z Turecka plnou překvapení!
    http://natalieklara.blogspot.cz/2015/07/turkiye-2015-giveaway.html#more

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to sis víkend hezky užila. :-) Já kraťásky nosím ráda a outfity jsou super. Nejvíce se mi líbí 1. a 3. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Prvý outfit je asi najviac podobný môjmu bežnému štýlu obliekania :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou nádherné outfity, všechny tři. Já bych tak strašně ráda nosila kraťasy se zvýšeným pasem, ale prostě mi to nesluší, nemám na to postavu. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks