středa 23. září 2015

OUTFIT│Time for a sweater!

 Ahojky krásky, jak se máte? 
Doufám, že jste si užili víkend a vkročili do nového týdne pravou nohou. V dnešním článku bych vám ráda ukázala outfit, ve kterém jsem o víkendu vyrazila na Slovensko na jarmark. Dlouho jsem přemýšlela, jestli tento článek zveřejnit nebo ne, poněvadž fotky nejsou moc povedené, ale outfit je to podle mě hezký a chybami se člověk učí, tak jsem zvědavá na vaše reakce. ☺



Jak můžete vidět vyrazila jsem opět ve svém novém klobouku, tentokrát jsem však už ubrala s burgundy barvou, jak jste mi radili a vzala jsem si pouze svetřík a mé oblíbené džíny (Podle outfitů to začíná vypadat, že jiné kalhoty nenosím, ale není tomu tak :D ). Samozřejmě nesměla chybět moje "vycházková" kabelka a po dlouhé době jsem vyvětrala statement náhrdelník ze Stoklasy. 

No a kde že se to onen jarmark konal? V Novom Meste nad Váhom! (celá moje rodina včetně mě pochází z okolí tohoto města) Po několika letech jsme se s mamkou rozhodly, že se na jarmark zajedeme podívat, ale přiznám se, odcházely jsme celkem zklamané. Na stánky typu nulová kvalita za přemrštěnou cenu jsme už bohužel zvyklí, avšak ne příliš kultivovaní občané tohoto města nás svým chováním celkem překvapili. Každopádně celkově to byl hezký výlet. 


Tim u takové akce jako je focení outfitu nemohl chybět. 


Klobouk - New Yorker
Svetr - čínský obchod
Džíny - F&F
Boty, kabelka - Deichmann
Náhrdelník - Stoklasa

Tak co říkáte na outfit? Navštěvujete ráda jarmarky? Je tu někdo z NMnV nebo okolí? 

19 komentářů:

  1. Klobouk je super, na podzim úplně ideální, ale moc mi to neladí k tomu růžovýmu svetru :/

    OdpovědětVymazat
  2. Mně to k tomu svetru ladí pěkně :) Jsme moc uvázaní ve stejných kombinacích, tohle je odvážné a pěkné! Čehož si cením :) Sluší ti to :))
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Dost se mi líbí ten klobouk. Outfit je moc pěkný a na Jarmarky chodívám ráda. Jen musím souhlasit, že tam mají všechno předražené a už se pomalu neoplatí tam nic kupovat.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Klobúk v burgundy farbe je nádherný a svetrík je tiež moc pekný :)
    Inak pozývam ťa do mojej giveaway, tak ak máš záujem, zapoj sa :)
    GIVEAWAY klaudysenjoyment.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezký outfit, ten by bylo škoda nezveřejnit!

    OdpovědětVymazat
  6. Ten svetřík je super! :) Já jarmarky moc nenavštěvuju. To je škoda, že jste z něj byly zklamané, ale alespoň jste si udělaly výlet. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  7. Strašně ti to sluší :) Ten klobouk je dokonalý

    September Favourites

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks