sobota 9. ledna 2016

Fashion haul #14

Čauko kočky! 
Možná jste zaregistrovaly, že minulý měsíc článek s novými nákupy nebyl, protože jsem neměla nic moc nakoupeno a rozhodla jsem se vám všechno ukázat až dnes. Některé věci jsem si koupila sama, jiné jsem zase dostala k Vánocům. Takže doufám, že se vám článek bude líbit a pojďme na to. 




Ještě minulý měsíc mi přišla objednávka z "Ali", kde jsem si objednala dva kryty na mobil a řetízek. První z krytů je gumový a je vážně super, nosím ho moc ráda, druhý má zadní část z nějakého kovu a vypadá taky božsky a oba dva skvěle chrání telefon, takže si určitě brzo objednám další. O řetízku snad nemusím moc básnit, určitě jej všechny znáte, je už celkem "profláknutý". 


Jak už možná víte, k 18. narozeninám jsem dostala od mamky tyto krásné hodiny, ze kterých mám pořád neskutečnou radost a nosím je snad pořád. 


Rozhodla jsem se vám ukázat i pouzdro, které jsem si koupila v Kiku a naprosto boží pyžamo od babičky. Věčně si stěžuju, že je mi v noci strašná zima a nemůžu spát a tak mi babička pořídila takovéhle pyžamko a od té doby, vždy když ho mám mi zima konečně není - juchůůů! :D 


První tričko jsem dostala od babičky k Vánocům, má dlouhý rukáv a je na nich stejný "potisk" jako na vrchní části trička. Ještě jsem ho neměla, takže budu ráda, pokud mi poradíte jak ho kombinovat! Druhé tričko má krátký rukáv a květinový nápis "Why the hell not" a právě tohle tričko jsem vám zapomněla ukázat v poslední haulu - pozdě, ale přece! :D 


Povlečení na moje, jak já ráda říkám, lóóóže, ve kterém si teď by the way hovím je naprosto skvělé a dostala jsem ho na Vánoce od maminky. Silonky byly také dárek pod stromeček, tentokrát ale od Babičky. Zatím jsem je neměla, ale jsem na ně opravdu zvědavá.


Jelikož bez diáře se neobejdu Ježíšek nezapomněl ani na něj. Každý rok mám týdenní diář od Albi s měkkými deskami, který mi dokonale vyhovuje. Jak můžete vidět na druhé fotce, vždy si ho nějak vyzdobím a tak si ho personalizuji. 


Svetrové šaty od Ježíška babičky, které jsem na sobě ještě neměla, ale moc se na ně těším. Doma jsem pod stromečkem také jedny našla a s těmi už jste mohly vidět i outfit tady. Také tam můžete vidět další dva nové přírůstky do mého šatníku. Obrovskou šálu a kozačky, které jsem už nutně potřebovala. 


Náušnice jsem dostala od sestry a moc jsem si je oblíbila. Náramek mě také velice potěšil a ráda ho nosím právě k novým hodinkám. 


Nutně jsem potřebovala nějaké džíny, které by nebyly protrhané, takže jsem se po Vánocích vydala s babičkou do Auparku v Piešťanoch a v Tally Weijl jsem si vybrala tyto krásky. Bohužel se ale asi budu muset smířit s tím, že ještě nevymysleli džíny, které by mně nebo komukoliv v naší rodině nepadaly. :D :( Máte někdy stejný problém holky? 


Svetříky jsou moje vášeň a tak když jsem u babičky pod stromeček dostala tento červený měla jsem velkou radost. Později mi babička dala ještě tento od Dorothy Perkins v naprosto dokonalé barvě! Mám pocit že trošičku do "bomber" stylu a tak jsem sama zvědavá jak ho zkombinuji.


Džínovou košili jsem našla taktéž pod stromečkem u babičky a opravdu se mi velice líbí. Bohužel se ale obávám, že bych snesla i menší velikost, no uvidíme! A tričko vedle jsem si pořídila v New Yorkeru a to jsem prostě musela mít - ten nápis je dokonalý a ta meruňková barva? Bez debaty. 


Z peněženky mám obrovskou radost, ta moje vypadala už opravdu děsivě. No a tahle je dokonale prostorná a vejde se mi i do malé kabelky. Dokonalost. ♥


Rozhodla jsem se, že vám ukážu i tyhle 3 sešitky, které jsem si pořídila včera v Kiku. Jsou naprosto dokonalé, já vím, že to říkám skoro u všeho, ale když ono je to pravda! Jsou maličké, takže je s sebou můžete vzít kamkoliv. Jeden je linkovaný, druhý čtverečkovaný a třetí čistě bílý (obávám se, že pořadí neodpovídá fotkám) :D 


No a nakonec zase jedny svetrové šaty od babičky. Tyhle, na rozdíl od těch předchozích nejsou tak elegantní a zřejmě je budu nosit k legínám. Samozřejmě bych to nebyla já, kdybych na něco nezapomněla a tak vám v příštím haulu ukážu ještě jeden dáreček z Vánoc. A pokud vás zajímá jaké jsem dostala u babičky papučky, mrkněte na můj instagram tady

Jak se vám líbí jednotlivé kousky? Míváte stejný problém s džínami? A co jste k Vánocům dostaly vy? 

29 komentářů:

  1. Moc se mi líbí hodinky a peněženka:) Krásné věci;)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Perfektné veci. Mne tiež skoro každé nohavice padajú, všetci mi radia aby som nosila opasok. Problém je v tom že ja ich neznášam. :)
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme úplně stejný problém! Já si raději budu ty kalhoty pořád spravovat, než abych si dala ten pásek! :D :D

      Vymazat
  3. Skvělý haul, moc se mi líbí ty svetry♥ ale já jsem blázen do svetrů, takže se mi líbí skoro každý:-) A ten řetízek mám taky, akorát trochu tmavší:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já bych nejradši koupila každý svetr co vidím v obchodě :D Včera jsem ale odolala a nekoupila slevněný rolákový svetr za 150Kč ... teď když nad tím přemýšlím, asi se pro něj vrátím :DDD

      Vymazat
  4. Nejvíce se mi líbí poslední svetrové šaty. S džínami mám podobný problém a tak v každých nosím opasek. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo s tím má problém, bohužel mě ty opasky tak štvou! :/

      Vymazat
  5. Ten diář je skvělý! Moc se mi líbí, ale já u psaní diářů moc dlouho nevydržím - vždy to tak po dvou týdnech vzdám :-D Svetrové šaty vypadají hodně dobře, miluju elegantní styl a podobné by se mi určitě hodily.
    Definitely Different

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem dřív měla stejný problém, ale po čase jsem si zvykla a teď bez diáře nedám ani ránu, hlavně ve škole. :)

      Vymazat
  6. Krásné věcičky :) Miluju nákupy na Ali :D Ty hodinky vypadají krásně :) No já byla po Vánocích taky nakupovat a jela jsem si jen a jen pro rifle,žádný jsem nesehnala..

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi strašně blbe shání džíny, nikdy se i žádné nelíbí, nevím čím to je :D

      Vymazat
  7. Za prvé super věci, já to nechápu! Když jdu nakupovat, tak si nic nekoupím, protože se mi nic nelíbí a u tebe vidím takové krásné věci :D Jinak kalhoty mi taky vždy padají a strašně mě to štve, vždy si koupím svou velikost, ale stejně za tři dny musím začít nosit pásek.

    Benefit They're Real

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je náhoda Markétko! :D Mně se to obvykle stává totiž taky :D .. Nechápu to, nesnáším pásky, nesnáším padání kalhot! :D :D

      Vymazat
  8. Pekné vecičky. Hlavne tá denimová košeľa s ružami! (: ♡ Tokyo Treat December 2015 ♡

    OdpovědětVymazat
  9. Skvely veci, penezenka vypada skvele. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  10. Naozaj suoer vecičky. Veľmi sa mi páčia kryty na mobil a taktiež ma oslovili aj hodinky

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti líbí! :) Hodinky i kryty tahám pořád :)

      Vymazat
  11. Keásne veci. Najviac sa mi páčia svetríky, keďže ja mám na svetríky addict.
    NINAVE

    OdpovědětVymazat
  12. Moc se mi líbí ty svetrové šatičky od Ježíška babičky. :D Pak mě zaujala tvoje peněženka, také si budu muset pořídit novou, protože ta moje se momentálně rozpadá. A ta riflová košile se mi také moc líbí ;)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S peněženkou jsem na tom byla stejně, díky "ježíškovi" za novou! :D

      Vymazat
  13. Nádherné věci! Máš úžasný vkus! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  14. Ty svetrové šaty vypadají super, a konečně ses dočkala té peněženky kterou sme i spolu sháněly a nemohly si vybrat :) :)

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks