neděle 20. března 2016

99 otázek│Part II.

Čauko kočky!
Jak jste si užily víkend? Já jsem ho strávila u taťky, který se po dlouhé době přestěhoval z Francie zpátky do ČR a moc jsem si to tam užila. Teď už ale k dnešnímu článku, rozhodla jsem se, že dneska se podíváme na zoubek druhé části tagu o 99 otázkách. 

blonde image


První část tagu si můžete přečíst tady

26) Co jsi dělala na své poslední narozeniny?: V den svých narozenin jsem pravděpodobně byla ve škole. 
27) V kolik ses dneska vzbudila?: V 6:30. 
28) Co jsi dělala včera o půl noci?: Spala jsem. 
29) Něco, čeho se nemůžeš dočkat: Prázdnin. 
30) Naposled, co jsi viděla svoji mámu: Teď, sedí vedle mě. 
31) Jaká by byla jedna věc, kterou bys mohla změnit ve svém životě?: Nic. Můj život není dokonalý, ale asi bych neměnila. 
32) Co právě teď slyšíš nebo posloucháš?: Chart show, na kterou kouká babička s mamkou. 
33) Mluvila jsi někdy s osobou se jménem Tom?: Ano.
34) Co ti teď leze na nervy? Nic. 
35) Nejvíc navštěvovaná stránka na netu: Facebook. 

nature, travel, and water image

36) Jaké je tvoje pravé jméno?: Mária Elisabeth 
37) Přezdívky: Eli, Ela ... 
38) Chodíš teď s někým?: Ne. 
39) Znamení zvěrokruhu: střelec. 
40) Jsi muž nebo žena?: žena ...
41) Kam jsi chodila na základní školu?: do vesnice kde bydlím a do té vedlejší 
42) Střední škola?: SGaSOŠ s. r. o. ... -_- 
43) Vysoká/univerzita: doufejme, že se na nějakou dostanu :D 
44) Barva vlasů: Zrzavá "pochcaná sláma" 
45) Máš dlouhé nebo krátké vlasy?: Dlouhé. 
46) Výška: cca 173 cm 
47) Jsi teď do někoho zamilovaná? Ne. 
48) Co máš na sobě ráda?: Dobrá otázka... vlasy? 
49) Máš piercing?: Ne. 
50) Máš tetování?: Ano. 
51) Jsi pravák nebo levák?: Pravák. 

lights and snow image

Jak jste si užily víkend kočky? A jak se vám líbí druhá část tagu? :) 


17 komentářů:

  1. Skvělý článek. Zvu tě ke mě na blog. Právě tam probíhá Giveaway/jarní soutěž:-)

    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Víkend byl super. Včera jsme si udělali výlet, zašli si na oběd a dneska jsme odpočívali. :-) Dneska jsi vstávala v 6:30, to by se mi nechtělo. Kde a jaké máš tetování? To mi jaksi uniklo a nikdy jsem si ho nevšimla při focení outfitů. Já mám zase jen piercing. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to byl určitě super víkend! :) Tetování mám na zádech, takže v outfitech vidět není, možná snad v létě v nějakém bude vidět :) A já zase nevěděla o tvém piercingu!

      Vymazat
  3. Super tag! Hele, jak můžeš v neděli vstávat 6:30? To mě překvapilo :D

    Kosmetické radosti za poslední dobu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Ani nevím, vzbudila jsem se a už se mi dál spát nechtělo :D Obvykle se donutím přispat si aspoň do 8:30 :D

      Vymazat
  4. Ja som bola celý víkend doma, unavená po piatku a lyžiarskom výcviku. :D

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  5. Eli, skvělý článek a moc ti za něj děkuju :) Vždycky tě chci v komentáři nazvat jménem, ale nikdy nevím, jak, tak snad nevadí, že to bude "Eli" :) Jinak mě moc překvapilo, že máš tetování, vůbec bych to do tebe netipla.. nechceš nám ho někdy ukázat? :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Domčo, určitě mi to oslovení nevadí :) Mám pocit, že v začátcích blogu jsem o tetování malý článek psala, ale jak tak koukám, hodně vás to zajímá, tak vám ho asi ukážu znova! :)

      Vymazat
  6. Teda musím říct, že máš nádherný jméno!! :) Jinak by mě taky zajímalo více o tetování, neplánuješ článek? :)
    BeautynaCZ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc ♥ Zatím jsem ho neplánovala, ale vidím, že vás to zajímá, tak se pokusím ho v blízké době napsat! :)

      Vymazat
  7. Máš úžasné jméno! :)

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Máš nádherné meno! Párkrát som sa prefarbila na zrzku, ale veľmi mi tá farba nepasovala tak som sa späť vrátila k mojej blond. Aké máš tetovanie? :)
    P.S vybrala si pekné fotky :)

    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) .. Myslím si, že zrzavá barva se bohužel nehodí každému, ale když ano tak to stojí za to! :) ..

      Vymazat

Blogger Template by DanyČuks