pondělí 18. dubna 2016

99 otázek│Part IV.

Ahoj krásky!
Jak jste si užily víkend? U nás svítilo sluníčko, takže já jsem si ho užila moc. Dnes se podíváme na zoubek čtvrté a poslední části tagu 99 otázek, tak doufám, že vás bude bavit a zase se o mně dozvíte něco nového. 

life, quote, and change image


Předchozí části tagu si můžete přečíst tadytady a tady

UŽ JSI NĚKDY:
75) Políbila neznámého člověka: ne
76) Pila silný alkohol: ano
77) Ztratila brýle nebo čočky: ne
78) Spala s někým na první schůzce: no tak to opravdu ne :D 
79) Zlomila někomu srdce: bohužel asi ano, ale i to je součástí života
80) Měla zlomené srdce: ano
81) Byla zatčena: wtf .. ne
82) Někoho přitahovala/okouzlovala: a kdo ne?
83) Plakala když někdo umřel: ano
84) Vzdala se něčeho, abys pomohla kamarádovi: ano
VĚŘÍŠ V:
85) Sebe: jak v čem
86) Zázraky: spíš asi ne, ale někdy bych chtěla
87) Lásku na první pohled: nevím, asi ne
88) Existenci ráje: nikdy jsem nad tím nepřemýšlela
89) Santa Clause: ?? vypadám na 5??
90) Políbení na první schůzce: v to se musí věřit? .. aha ..
91) Existenci andělů: nope

dog, cute, and flowers image
ODPOVĚZ PRAVDIVĚ:
92) Měla jsi někdy najednou víc než 1 přítele?: ne, nevím o tom :D 
93) Zpívala jsi dneska/včera?: možná, nějak se nekontroluju
94) Podvedla jsi někdy někoho?: podle toho jak se to vezme, tahák jsme použili určitě všichni
95) Kdybys mohla jít zpět v tvém životě, kam až by jsi zašla?: pokud by se dalo vrátit zpět tak kamkoliv, pokud ne tak nikam, jsem spokojená tam kde jsem
96) Kdybys mohla vybrat jediný den v minulém roce a oživit si ho, který by to byl?: obávám se, že žádný nebyl tak speciální, alespoň teď si nic nevybavuji
97) Máš nějaký sen?: ano a hned několik
98) Baví tě číst motivační citáty?: strašně :D 

99) Odpovídala si pravdivě?: ANO

Image by ♛forever young ♛

Tak co vy kočky, věříte na lásku na první pohled nebo existenci ráje a andělů? A co vy a motivační citáty? 

6 komentářů:

  1. U nás bylo přes víkend taky nádherně a hned jsme hezkého počasí využili a šli ven. Motivační citáty si taky ráda čtu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Super článok... na lásku na prvý pohľad verím (: na raj a anjelov tiež (: a motivačné citáty mám rada...

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  3. Motivační citátky ♥ Naprosto je miluju! :) Na lásku na první pohled věřím, ale asi nevěřím, že někdy potká mě :D


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky! ♥ .. No když to vezmeš takhle, tak to asi věřím taky :D :D

      Vymazat

Blogger Template by DanyČuks