sobota 14. května 2016

Chit Chat│Shopping

Čauko kočky! 
Už dlouho tu nebyl nějaký povídací článek a tak jsem si řekla, proč vám neříct něco málo o mém dnešním dni a 4 hodinovém nakupovacím maratonu a jednom jediném pořízeném kousku oblečení. 



Dnešní den začal lépe než jiné, konečně jsem si přispala a to dokonce do 9:35, což je u mně zázrak. Potom jsem se společně s mamkou vrhla na úklid a k obědu jsme měli vynikající brokolicovou polévku. Máte ji rády? Po obědě jsme se impulzivně rozhodly zajet si do nákupního centra, protože já i mamka trpíme akutním nedostatkem džínů a už nějakou dobu je sháníme a zatím se nám nikde nelíbily. Nejdříve jsme zamířili do New Yorkeru, kde měli snad největší výběr, ale samozřejmě po nekonečně dlouhém zkoušení se mi na mně žádné nelíbily. V Gatu byl teda výběr hrozný, ale i tak jsem se rozhodla něco málo vyzkoušet - stejný výsledek jako v New Yorkeru. Následovně jsme prošli asi dalších 20 obchodů a vyzkoušely asi milion džínů. Nakonec jsme se vrátily do New Yorkeru, kde si mamka vzala džíny, které se jí předtím líbily. Říkáte si a co já? NIC, pořád nic.. hlavou se mi honily myšlenky jak strašně nesnáším nakupování džínů, to neustále převlékání, vedro a další faktory..Celý kolotoč a návštěva všech obchodů se opakovala.. když mamka viděla jak jsem zoufalá zatáhla mě do Camaieu, kde jsem si konečně vybrala a dokonce jsem se nemohla rozhodnout, které se mi líbí víc. HURÁ!!!! Moje peněženka sice pořád pláče, ale po 4 hodinách absolutního zoufalství jsem jásala radostí. Když si pak sestra šla ještě pro něco do New Yorkeru (ano, byly jsme tam asi 10x!) už jsem neměla sílu tam ani dojít a tak jsem to zakotvila u Mc'Donalda a dala si alespoň Coca-Colu #healthylifestyle. 

Kočky, máte taky někdy takový problém vybrat jedny džíny? Kde je kupujete nejraději? A máte rády brokolicovou polévku? A určitě mi napište, jak se vám líbí tento typ článků! :) 

10 komentářů:

  1. Haha I have the same reaction when I go shopping... :D

    I hope that you visit my blog too and maybe follow: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM :)
    And please click this link: choies.com/product/monochrome-stripe-print-lined-chiffon-palazzo-pants_p66885?cid=6460jesspai THANK YOU :)
    Have a nice day!

    OdpovědětVymazat
  2. No stejný problém jako ty. Džíny si kupuju asi jednou nebo dvakrát do roka :D A teď dvakrát po sobě jsem si je koupila v F&F a jsem s nimi spokojená. Momentálně mám jedny černé, které mají vysoký pas a jsou strašně pohodlné. Kdybych byla bohatší, tak jich mám plno a neomezuju se v cenách :D


    Soutěž o balíček Weleda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z F&F mám taky jedny džíny a kvalitou jsou vážně super, až na to, že mi opět zase padají :D :D

      Vymazat
  3. Džíny jsou na nákup velký problém. Já si vyberu jen v ONLY a to není úplně všude a když tak malé. New Yorker by se mě ani nedotkl, opravdu kupuji radši kvalitně a draze,abych byla upřímná. Proto jsou moje džíny mezi 1000-2000 (což mi na dobré džíny nepřijde vůbec špatné, ale už jsem se o tom s pár lidmi hádala :D)
    Džíny jsou prostě problém :)
    -EVA
    Rainbow Journeys

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak o ONLY si u nás můžu nechat jen zdát, takže musím vybírat z obchodů, které mám poblíž. V New Yorkeru jsem viděla pár lepších kousků, ale byly tam i takové, které bych si nikdy nekoupila, hlavně kvůli kvalitě materiálu. Upřímně džíny za 2000 si dovolit nemůžu, ale pokud by mi skvěle seděly a materiál by byl na jedničku klidně bych do nich investovala..jenomže je tu zase ten problém, že u nás není žádný pořádný obchod, kde bych takovéto džíny našla. :(

      Vymazat
  4. Jo, mám to podobně. :D

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Hh, to poznám :D Ja mám pri nohaviciach najväčší problém v tom, že sú mi všetky krátke (väčšinou nad kotníky -.-) a v páse mi padajú, takže... :D
    Ja som si však v poslednej dobe veľmi obľúbila Mango, nakoľko rifle od nich mi prídu dosť kvalitné a čo-to aj vydržia (a nie sú mi veľké ani krátke, trikrát hurá!) :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí mně jsou délkou většinou akorát nebo jsou mi výjimečně dlouhé, ale v pase mi padají vždy a přiznám se, že to ze srdce nenávidím :D Mango u nás opět bohužel nikde není :( Ale pokud se tam někdy dostanu na džíny tam určitě mrknu, takže děkuji za tip :)

      Vymazat
  6. Ten obrázek mě dokonale vystihuje.:D
    Mám stejný problém. Ještě pořád jsem nenašla džíny, které by mi úplně vyhovovaly. Dvoje mám z tally weijl, ale co si budeme povídat-kvalita nic moc. Z Primarku mám taky dvoje, ty docela drží, což jsem překvapená, protože je nosím pořád. Nesnáším nakupování džínů stejně jako bund, zimních botů a kraťasů. -_- :D
    blognazabiti.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks