pátek 3. června 2016

BOOKS - Báječná léta pod psa, Modlitba pro Kateřinu Horovitzovou, Ostře sledované vlaky

Čauko kočky! 
Konečně se mi zase po nějaké době podařilo přečíst pár knížek k maturitě a tak jsem tu se svými postřehy a názory na ně. Zároveň bych také chtěla pogratulovat všem maturantům, kteří všechno úspěšně zvládli. A teď už pojďme na to. 



Báječná léta pod psa - tuhle knížku jsem zatím ze všech knížek k maturitě přečetla nejrychleji, skvěle se četla a neskutečně mě bavila. Určitě se hodlám podívat ještě na film, na který jsem taky hodně zvědavá. 


Modlitba pro Kateřinu Horovitzovou - tak tahle knížka pro mě byla ze začátku obrovská výzva, vůbec mě svým úvodem nezaujala a nějak jsem se do ní zamotala. Později jsem všemu konečně porozuměla, bohužel mě ten příběh zase tolik nezaujal. Pravděpodobně bych si to už znovu nepřečetla. 


Ostře sledované vlaky - opět podobný případ jako předchozí kniha - začátek mě nijak moc nezaujal, ale já jsem to nevzdala a četla dál. Později už se mi knížka četla lépe, ale já upřímně vůbec nevím, co si mám o tom myslet. Nebylo to špatné, ale že bych byla nadšená to také ne. Ráda bych se podívala na film a některé věci si tak ujasnila. 


Četly jste některou z knížek? Jaký na ně máte názor? A když jsme u těch maturit, jakou knížku jste si vytáhly vy? 

8 komentářů:

  1. mňa našťastie čaká maturita až za dva roky ale super výber kníh :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super knížky, všechny jsem je četla na střední,kdy byly v povinné četbě a musím říct, že mě dost bavily.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to koukám, protože např. s Kateřinou Horovitzovou jsem měla docela problém a hodně mě bavily jen Bájčná léta pod psa :)

      Vymazat
  3. Četla jsem Modlitbu, ale to už je strašně dávno :)

    Parfums Tips

    OdpovědětVymazat
  4. Bohužiaľ ani jednu knižku som nečítala, keďže som sa k nim nijako nedostala a prakticky som dodnes o nich nevedela. Na našej škole sme ich nemali v povinnom čítaní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se rozhodneš některou z nich někdy číst, určitě si vyber Báječná léta pod psa! :D

      Vymazat

Blogger Template by DanyČuks